Betaling 3. rate - vinterferietræningslejren
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Kære alle

Så er det tid til betaling af 3. og sidste rate til vinter-træningslejren til Tyrkiet.

Som tidligere skrevet ud skal I bo og træne på Hotel The Xanthe resort & SPA - se hotellet her: http://emirhotels.com/en/the-xanthe-resort-spa

Flytiderne kendes ikke præcist endnu pga en ny lufthavn i Istanbul. Rejsebureauet melder, at de forventer at kunne give de præcise tider 14 dage før afrejse. Men følgende flyafgangstider er meldt ud på nuværende tidspunkt (Men husk de kan ændres, så de er vejledende)

Afrejse: fredag d. 8/2: København: 10.30 – Afgang Istanbul: 18.45

Hjemrejse: fredag d. 22/2: Antalya: 9.50 – Afgang Istanbul: 14.05

Tilladt bagage på flyrejsen: MAX 20 kg indtjekket og 7 kg håndbagage.

Pas: Husk at passet skal være gyldigt mindst 6 måneder efter afrejse.

Rejseforsikring:

Den blå sygesikring gælder ikke i Tyrkiet. Hospitalsophold, udgifter til medicin og anden støtte dækkes kun, hvis man selv har en forsikring. Det kan derfor blive dyrt at rejse uden en rejseforsikring.

Rejsebureauet anbefaler alle deres rejsende at tegne en rejseforsikring, hvis de ikke allerede har én

I vil naturligvis inden afrejse på yderligere info tilsendt

22.01.2019
08.02.2019 kl. 08.00 - 22.02.2019 kl. 16.00