Træningslejr - Corona

Hej Alle

Vi har i forbindelse med mødet igår og Trines fantastiske arbejde med opsporing af mulighed for forsikrings køb(Du skal selv bestille denne) forlænget svar fristen for tilmelding til trænings lejren.

Ny tilmeldings dato 08.12.2021 - herefter bestilles flybilletter til tilmeldte.

Ved tilmelding bekræfter man en depositums risiko på kr. 2.400,-

I Januar vurderer vi situationen inden vil betaler resten af trænings lejren.

MVH

Jesper

I denne mørke tid er der sikkert en del svømmere, som glæder sig til træningslejr i Malaga, Spanien.

Men vi ser også at Corona ikke umiddelbart vil stoppe, hvorfor der måske kan komme nye restriktioner. Vi fremsender derfor denne mail blot for at orientere om den risiko det kan være for os.

Træningslejren er bestilt og depositum betalt. Men da det ikke er en pakkerejse, har vi ikke mulighed for at købe en afbestillingsforsikring, som ville kunne dække udgifterne i tilfælde af vi bliver forhindret i at rejse til Spanien. Vi har heller ikke haft afbuds forsikring ved tidligere år ved denne type rejser.

Skulle Corona igen få denne konsekvens, at vi ikke kan eller ikke får lov at rejse til eller ind i Spanien, vil vi som klub muligvis tabe alle pengene som er betalt, uden en forsikring der dækker tabet.

Vi håber og satser dog ikke på en aflysning. Vi ønsker derfor fortsat så mange som muligt vil deltage i træningslejren. Men omvendt ser vi Coronaudviklingen som en skærpende omstændighed, hvorfor vi ønsker, at svømmerne har et fuldt oplyste grundlag at basere deltagelsen på.

Hvad betyder det for svømmeren at deltage?

• ·         Svømmeren hæfter selv økonomisk for træningslejren
  • ·         Vi bliver dog nødt at have svømmeren til at genbekræfte deltagelse på træningslejren, nu risikoen er fuldt oplyst. Genbekræftelsen bekræftes i eventet senest 02.12.2021
  • ·         Svømmeren skal selv afholde risikoen økonomisk ved deltagelse (Har man selv en rejseforsikring dækker den måske, kontakt dem for nærmere information, eller mulighed for at tegne denne)
  • ·         I tilfælde af aflysning, vil vi selvfølgelig gøre alt for at få vores penge retur fra de forskellige leverandører (vi ved andre klubber sidste år har fået udsat rejsen uden at tabe beløbet. Men det er uvist om vi kan opnå dette)
  • ·         Bliver turen aflyst træner vi hjemme under normale forhold

Hvad betyder det, hvis man ikke deltager?

• ·         Ønsker man ikke at tage risikoen og afmelder sig fra træningslejren refunderes depositum på de kr. 2.000,-
  • ·         Træning bliver tilbudt i East Kilbride badet i normale tidsrum med programmer tilpasset periodens træning. Der vil dog ikke være træner på kanten

Svømmeklubben Triton

08.12.2021