Sponsorsvøm - Arrangører Søges !

Hej Alle

Vi mangler frivillige til at arrangere sponsorsvøm.

Vi vil rigtig gerne arrangere sponsorsvøm for Tritons konkurrence afdeling, og for det kan lykkes har vi brug for hjælp til afholdelse af arrangementet.

Der er ikke fastlagt dato og der er ingen faste rammer  for dette arrangement, dem der melder sig arrangerer sponsorsvømmet.

Alle er velkommen til at melde sig, og Jesper Waterval vil hjælpe med erfaringer fra tidligere sponsorsvøm.

Sponsorsvøm er vigtig for mange svømmere, da det er en god mulighed for at få tanket sin sponsorkonto op. Pengene her kan bruges til svømmetøj, stævner, træninglejr m.m.

Samtidig profilerer vi også Svømmeklubben Triton Ballerup i vores nær områder.

Vil I høre mere er I velkommen til at ontakte Jesper Waterval -  40955575

Svømmeklubben triton ballerup

Jesper Waterval

12.12.2021