Velkommen til Tritons online tilmelding.

Dette er Svømmeklubbens Tritons on-line tilmeldingsplatform. Ønsker du at vide mere om klubben, kan de se på vores hjemmeside http://www.tritonswim.dk/

Triton tilbyder svømmeundervisning og motionstræning på en lang række forskellige hold og i flere svømmesale samt East Kilbride Badet i Ballerup kommune.

Ønsker du at vide mere om vores holdtilbud kan du gøre det her:

Har du allerede en medlemsprofil kan du tilmelde dig her:

Vælg først den kategori, f.eks. Undervisning, som passer med dit ønske. Herefter vises en liste med mulige hold i afdelingen. Klik på prisen for det hold du ønsker at tilmelde dig og følg anvisningerne på skærmen.

Hvis du ikke har oprettet en medlemsprofil skal du først gøre dette. Klik på knappen 'Opret medlemsprofil' her nedenfor. Udfyld minimum de felter som har en lille rød stjerne. Herefter kan du tilmelde dig et hold som ovenfor beskrevet.Bemærk, at det er svømmerens navn, fødselsdato og køn der skal indtastes. Mobil og email skal være til den person der betaler med sit Dankort og som vil få en kvittering tilsendt.

Hvis du har mere end ét barn som skal indmeldes, så skal der laves en medlemsprofil pr. barn.

Hvis der er spørgsmål vedr. indmeldelse og valg af hold, kan der skrives til klubben på email: kontor@tritonswim.dk eller ringes på 4465 5216 (eller indtal din besked på tlf. svareren).