Delfin 5-7 år

Delfin:

Forudsætninger: Har opnået et niveau som beskrevet under Pingvin. Dvs. svømmeren skal kunne flyde frit, samt have begyndende crawl/ryg-lignende svømning med styr på de basale teknikker.

Mål: Målet er at svømmeren efter endt sæson har udviklet de fire grundlæggende færdigheder (elementskifte, vejrtrækning, balance og bevægelse), så svømmeren med forskellige bevægelsesmønstre kan svømme en længere distance i crawl/ryg med koordineret vejrtrækning med udånding under vand i crawl. Desuden skal svømmeren på forskellige måder kunne springe, dykke og opholde sig trygt på dybt vand.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Delfin 5-8 år3218
Tirsdag Tid: 18:15 - 19:00
Sted: 3. Rugvænget skole, Svømmesal
Træner - undervisning/motion: Team Motion /
Hjælpetræner: Hjalte Jansen / Katrine Drygaard /
Svømmeskolen: Katrine Drygaard /

Delfinholdet er et hold egnet til børn fra 6 år, som er let øvede og kan svømme sammenhængende fra en kant til en anden uden pause.

Forudsætninger: Har opnået et niveau som beskrevet under Pingvin

Mål: Målet er at svømmeren efter endt sæson har udviklet de fire grundlæggende færdigheder (elementskifte, vejrtrækning, balance og bevægelse), så svømmeren med forskellige bevægelsesmønstre kan svømme en længere distance i crawl og rygcrawl med koordineret vejrtrækning med udånding under vand i crawl. Svømmedisiplinerne bryst og butterfly påbegyndes i det små. Desuden skal svømmeren på forskellige måder kunne springe, dykke og opholde sig trygt på dybt vand.

Info om tid:

Omklædning kl. 18.00 - 18.10