Danske Master mesterskaber 2024 - Langbane

Så er det tid for sæsonens Danske mesterskaber for Masters på Langbane 2024.

Stævnet er 1 dag med 2 afsnit i Gentofte, se indbydelse her - Invitation Danske Open Masters langbane 2024.pdf

Meld jer til her og skriv hvor mange starter I ønsker at svømme - Meld også om I kan stille som official eller I har 1 der kan stille som official for os.

Uden official kan vi ikke stille til start.

KLUBBERNES OFFICIALS:

Alle deltagende danske klubber skal stille med officials i henhold til følgende retningslinjer:

Ved mindre end 10 tilmeldte starter pålægges den enkelte klub at stille med 1 official med modul 2 i mindst ét stævneafsnit.

Ved mellem 10 og 49 tilmeldte starter pålægges den enkelte klub at stille med 1 official med modul 2 (Dommeruddannet) ved alle mesterskabets stævneafsnit.

Ved 50 tilmeldte starter eller derover pålægges den enkelte klub at stille med 2 officials med modul 2 (Dommeruddannet) ved alle mesterskabets stævneafsnit.

Officials kan være aktive deltagere i det eller de stævneafsnit, de ikke fungerer som officials.

Officials tilmeldes via Svømmetider eller alternativt via e-mail direkte til stævnekoordinatoren inden tilmeldingsfristens udløb.

Hvis der efter anmeldelsesfristen afmeldes svømmere og antallet af starter derfor reduceres, medfører dette ikke ændring i det oprindelige krav om antal og uddannelse af officials.

14.04.2024
19.05.2024 kl. 08.30 - 19.05.2024 kl. 18.00
Kildeskovshallen
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'